پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 226082
رونمايي از آتشفشان جديد پرسپوليس!
تاریخ انتشار : 1395/06/01 08:07:49
نمایش : 1389
سرمربي پرسپوليس در واکنش به شايعه پادرمياني آقاي گل براي بازگشت مدافع تيمش، جمله‌اي تاريخي به زبان آورد: «طارمي سرش به کار خودش باشد.»
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، چه زماني که سرمربي تيم ملي بود و چه از وقتي که به عنوان نفر اول کادرفني پرسپوليس به تهران برگشت، برانکو ايوانکوويچ را هميشه مردي خونسرد، با آستانه تحمل بالا مي‌شناختيم. در همه اين سال‌ها صورت يخي او مقابل هر اتفاقي بدون تغيير باقي مي‌ماند و کلمات و جملاتش به ندرت پيچ و تاب ژورناليستي پيدا مي‌کرد.

 

با اين وجود به نظر مي‌رسد از آغاز فصل جديد با يک برانکوي کاملا متفاوت روبرو هستيم؛ مردي که مدام در مرز بين اقتدار و عصبانيت جابه‌جا مي‌شود و رگ باد کرده گردنش را به رخ مي‌کشد. برانکوي ليگ شانزدهم، سروشکل متفاوتي دارد.

 

اگر مخالفيد، اين مصداق‌ها را مرور کنيد:

 

 

* گردگيري با کي‌روش

با نزديک شدن به شروع ليگ شانزدهم، برانکو به امپراتوري کارلوس کي‌روش هجوم برد و با او کاري کرد که در پنج سال گذشته سابقه نداشت. او مربي پرتغالي را به جنگ طلبيد، محبوبيتش را کاهش داد و سرانجام برنامه‌هايش را به هم ريخت.

 

مربي کروات به برگزاري اردوهاي پيش‌فصل تيم ملي اعتراض داشت و معتقد بود بدنسازي را خود باشگاه‌ها بايد انجام بدهند. در نهايت هم کي‌روش ناچار به لغو دو اردو شد و ايران را ترک کرد.

 

دو طرف طعنه‌هاي زيادي به هم زدند. اين اواخر برانکو براي اينکه نشان بدهد هنوز مشتاق ادامه جدال است، متلک تندي به کي‌روش انداخت: «تعجب مي‌کنم محمد انصاري به تيم ملي دعوت شده. آخر او بر خلاف ميل کي‌روش در ايفمارک تست داده بود!»

 

 

* به من دست نزن

برانکو پارسال از ناحيه اشتباهات داوري خيلي ضربه خورد، با اين وجود هفته‌ها طول کشيد تا به زبان بيايد. امسال اما داستان عوض شده و او در همان هفته چهارم شمشير را براي داوران از رو بسته است.

 

برانکو در خلال بازي با صبا با عصبانيت خطاب به محسن ترکي گفت: «به من دست نزن!» و بعد از مسابقه در نشست خبري ادعا کرد: «در مورد داوري اگر چيزهايي را که در ذهنم وجود دارد به زبان بياورم، شش ماه محروم مي‌شوم.»

 

 

* طعنه به استقلال

ايوانکوويچ فصل گذشنه هيچوقت به استقلالي‌ها کاري نداشت و هميشه کوشيد تا احترام رقيب قديمي را نگه دارد. با اين وجود همين اواخر وقتي براي چندمين بار از او در مورد استخدام بازيکنان اوکرايني سوال کردند، به ستوه آمد و قلب باشگاه حريف را نشانه گرفت: «به جاي اينکه اين همه در مورد اين دو نفر سوال کنيد، بايد از خريدهاي استقلال بپرسيد!»

 

واضح است که او به بازيکنان گرانقيمت و البته ناکارآمد آبي‌پوشان در فصل جديد اشاره مي‌کند؛ آنچه واکنش مسئولان باشگاه استقلال را هم به دنبال آورد.

 

 

* هشدار به طارمي

اين آخري، واقعا آخرش بود. برانکو که سر نخواستن رامين رضاييان به وضوح اقتدارش را نشان داده بود، مهدي طارمي را هم بي‌نصيب نگذاشت. او در واکنش به شايعه پادرمياني آقاي گل براي بازگشت رامين به پرسپوليس، جمله‌اي تاريخي به زبان آورد: «طارمي سرش به کار خودش باشد.»

 

بله؛ همه بهتر است احتياط کنند، مرد کروات اين روزها اعصاب ندارد!

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html